cakebabe yo direk müşteri hizmetleri ile görüştük. Onlarda otelle görüşmüştüler. Otel sahibi biizmle görüştü hatta neden böyle bi talebimiz var diye. Sonra ödediğimiz tutardan bir gece kalmıştık onu kesip yeni ayarladığımız otele aktardılar hiç problem yaşatmadılar valla