npsnps0616 şimdi başka bir sayfada sizin doğum hikayenizi yazdığınızı gördüm, aynı bizim de bebeğin 16 gece 17 gün kuvözde kalması ne kadar benzer olmuş. Doğumda bebeği hiç göstermediler, doğum kararı öncesi yalvarmama rağmen eşimi de göstermediler, koridorlarda yapayalnız kalmıştım. Üstüne bir de çocuğumu alamadım. Yoğun bakımdaki çocuğumu göreceğim umuduyla beklerken hastanedeki 2. Gün aslında çocuğumu başka hastaneye gönderdiklerini ve benden sakladıklarını öğrendim, o da beni paramparça etti. Fotoğrafını göstermişti eşim, her tarafına makine bağlamışlardı… Şimdi yavruma her baktığımda şükrediyorum, sağlıkla elimde tuttuğum için. Ancak dediğiniz gibi başkalarının doğumda bebeklerini eline alma anlarını görünce, odalarındaki süsleri gördükçe ben çok üzülüyorum, üzüldüğüm için kendime kızıyorum, ama engel de olamıyorum..