Değerli anneler merhabalar.
Hamileyken karnımda bebeğimin hareketlerini hissetmediğim için doğum acile gitmiştim. Önce beni müşahadeye aldılar ardından da acil sezaryen kararı verdiler. Bebeğim strese girmiş, mekonyumunu yutmuş, oksijen seviyesi çok düşmüş. Başka hastaneye sevk edildi, entübe edildi ve hipotermi tedavisi uygulandı. Çok şükür iyileşti. 16 gün kuvözde kaldı. MR sonucunda Hidrosefali şüphesi yazıldı ancak doktor bebeğimin kliniğinin gayet iyi olduğunu, olumsuz bir şey olacağını sanmadığını, çok düşük ihtimal olsa bile çok erken teşhis edilip erken müdahale edileceğini söyledi. 2 yaşına kadar sürekli takipli olacak. Oksijensiz kalma hali biliyorsunuz Serebral palsine yol açabiliyor. Ben biraz fazla evham yaptım, hep iyi düşünmeye çalışıyorum ama korkularım da var. 40 günlük bebeğimin şu anda görünürde herhangi bir sorunu yok çok şükür. Aynı durumu yaşayanlar var mıdır, şu anda bebekleriniz ne durumdadır? Bebeği oksijensiz kalıp şu anda hiçbir şeyi olmayan tanıdıklarınız var mıdır?