bykmrc maalesef bu hastalık yaşla alakalı değil çocuklarda hatta bebeklerde bile olabiliyor Allah korusun gerçekten çok kötü bir şey ben o kadar acılar çektim ki tıpkı sizinki gibiydi elimle iterdim yoksa girmezdi ve benim 3 tane felan vardı. Allah düşmanıma bile vermesin hayat kalitem düşmüştü artık baktık ilaçla kremle olmuyor gittim doktora ve ameliyat dan başka çaren yok dedi ve oldum iyi ki olmadım yani ben ameliyat sonrası hiç ağrı yaşamadım çok şükür, çünkü pansumanıma hijyenime ve yediklerime çok dikkat ettim sadece iyileşme aşamasında bi kaç gün makat kaşıntısı oldu oda çok normal şuan çok iyiyim yani doktorumun tecrübesinin de bunda etkisi olduğunu düşünüyorum . Yaşlı bir doktor ama tecrübe muhteşem çok da tatlı bi insan 🥰