melmer cok teşekkür ederim. İstanbul Başakşehir çam sakura hastanesinde oldu. Doktor adını hatırlamıyorum acıkcası çünkü 1 hafta kaldık orda. Kan kaybı yasamış 1 senede fazla kanamadı oluyordu gitmiyordu eşim. Vücutta kan kalmamış 7-8 ünite kan taktılar 1 haftalık süreçte. Vücuttaki kan seviyesi ameliyata girecek seviyeye yükselince zaten ameliyata aldılar. Cok şükür suan iyi hiç bişeyi yok.