Doğum yaptığınız doktora derdinizi anlatın bebeğim küçük bakanım yok diye anlayışlı ise verir normal doğum olduysa afedersiniz akıntım oluyor ağrım oluyor bebekle ilgilrken çok zorluk oluyor diyin muayene eder sizin şikayetiniz onun için yeter sezeryan ise dikiş yerinde ağrı var diyin kanamam uzun sürmeye başladı diyebilirsiniz olmadı fizik tedavi veya beyin cerrahına ortopediye gidin bel ağrısı sırt ağrısından verirler yapacak bir şey yok ben memleketten 6 saat uzakta çalışıyorum bakacak kimsem yok 2 aylık bebeği de bakıcıya veremem