aysaysaya gizemesit inşallah tez zamanda . Bir kaç aydır konuşuluyor bence en kısa zamanda açıklarlar
Zynpmom aysaysaya ayy inşallah keşke belli olsa ama bana sanki o kadar hızlı olmaz gibi geliyor. Herşey yavaş ilerlediği için
Zynpmom hemsire-anne- haber kaynaklarında yazıyor taslak hazırlanmış diye . Acaba ne zamana onaylanır o belirsiz işte
sena68 Hanımlar hemşireyim 30 martta bitti iznim rapor aldım o da bitecek yürürlüğe girerse çalışmaya başlasam da bu haktan faydalanabilir miyim
Zynpmom gamomuu benimde iznim Haziran’da bitiyor . Neden bizleri kapsamasin ki bence 2025 te doğum yapan anneleri kapsar .
gklmerve Ücretsiz izne ayrıldığımızda izindeyken kalan ücretli izinlerimiz hesaplanıp maaşlarımızı alamaz mıyız?
rvd gizemesit benimde eylülde bitecek kısa sürede onaylanacağını düşünmüyorum inşallah bir an önce onaylanır
Mrskoc gizemesit yıllardır gündemde kimse bi imza atmıyor resmiyete dökmüyor cocugumu yaz tatili sağolsun 6 aylığa anca yetiştirdim işe başladım yazıklar olsun 2 aylık bebeğin annesinden ayrıldıgı nerde görülmüş geç bile kaldılar
berraalinannesi sena68 biraz bilgi verirmisiniz yarın raporum bitiyor ve ücretsiz izine çıkacağım ama 2 ay ücretsiz izin veriyor iş verenim bende ücretsiz izin sonrası böyle bir yol izlemeyi düşündüm ama nasıl yapacağım bilemedim