lunalunuay bizim doktorumuz da sağlık ocağındaki ebemiz de ateş olmadan calpol verilmemeli dedi.. ateşi çıkarsa ver demişti sonra karşıma bir doktorun videosu çıkmıştı aşıdan önce ateş düşürücü verilmemeli diyordu çünkü vücut o virüsü aldığında onunla savaşmak için antikor üretmeliymiş ateşte bunun sonucunda çıkarsa çıkıyor ama biz önceden ateş düşürücü verirsek vücudun savaşmasını önlüyoruz gibi bir şeydi ve bana çok mantıklı gelmişti.. hiçbir aşısında ateşe düşürücü içirmedim hiçbirin de ateşi de çıkmadı