fyzagk sizinki de biraz abartmış sanki.. 2 aylıktan itibaren başlanabiliyor bu aşılara ve hiç hastane de yatan bebek duymadım. Bexero biraz ağır doğru ama abarttığı kadar bir durum yok ortada. Aşılar da ateşlenen bir bebekse bunda da ateş yaşayabilir calpolle falan düşüyor ama onun harici aşı uygulanan bölge de birkaç gün ağrı oluyor. Nimenrix çok hafif hiç aşı yapılmış gibi olmuyorlar o gün. Kesinlikle aynı gün yapılacaklar diye birşey de yok,doktorunuza danışın aynı gün yaptırmak istemediğinizi söyleyin ona göre planlama yapar. Bende sizin gibi çok korkuyordum bu aşılardan yazınızı görünce yazmak istedim.