mucizemm94 bende bugün başladım. Sabah aç karnına şu zayıflatan kahvelerden birine başladım(isim vermeyim henüz yeni başladım etkisini bilmiyorum). Sonrasında 1 dilim tam buğday ekmeği ile bir dilim peynir ve bir yumurta yedim. Henüz başka bişey yemedim. Bol bol su içmeye çalışıyorum. Fırsat bulursam da 15 dk leslie yapacağım inş