kader539_ maksimum 7 de kestim yemeği ben şöyle bir plan yaptım henüz diyetisyene gitmedim önce biraz kendim verebildiğimi görmek istedim pilav, ekmek, bulgur, şeker, bunları hayatımdan çıkardım hareketimi arttırdım şimdilik gidiyor yavaş yavaş 25 in de randevum var dahiliyeye değerlerime baktırıp diyetisyene yönlendirmesini isteyeceğim ve sporla destekleyeceğim