Yorgunanne1 :)) ay aydın hoca da iyiydi ya o da gereksiz çağırmıyordu diyordu hatta yazık ücret ödemeyin süreyi geçirmeyin fln tek takip olması Dr değiştirmeme taraftarıyım hatta hastane de değiştirmeme taraftarıyım 😔 koru da doğum yaptım Hüseyin hoca ya gidiyordum bi muhteşem Dr da o, hatta ona sordum pediatri kime götüreyim bebişimi diye o da aydın hocaya götürüyormuş oğlunu, öyle gitmiştim. Oğlumun bütün tetkikleri hatta aşılarını bile orda yaptırdım evime de yakındı 😭 dünden beri napcam diye düşünüyorum