Ezoezo Özel hastanelerin hiçbirinden pediatri konusunda faydasını görmedik ve yanlış yönlendirildik boşuna bebeğimi yordular, zamanımız harcandı giden parayı hesaba katmıyorum bile. Şehir hastanesi aciline gittik birkaç sefer tam teşekküllü ve fazla vaka gördükleri için daha tecrübeliler o yüzden tercihim devlet hastaneleri👍Normalde özel sağlık sigortası yaptırmayı düşünüyorduk ama gerek yok çok şükür