İlk hafta Süt sıtması tuttu ve hastanelik olacağım sandım korkudan. Şimdi 1 aylığız ve hala o korku geceleri oluyor. Göğüslerim doluyor ama bebeğim emdiğinde doymadığını düşünüyorum hep. Göğüslerim sertliğinden ağrıyor. Hastane tipi sağım pompası kiraladım 3 gündür günde 3-4 kez sağıyorum ama o da bazen 30 cc bazen 70 cc çıkıyo 2 memeden. Doktor günde 2 kez 60 cc mama ver dedi üstelik. Bazen vermiyorum ama gece yatarken dinlenelim hem de göğüste Süt biriksin diye veriyorum. Kafam karışık yarın doktor kontrolümüz var kilo alımı iyiyse böyle devam etcez. Dua edin mamayı bırakalım yoksa memeler patlayacak 😂