Balim12 betul97_ cLearQueen glz2 nerminisitan Birsaripapatyaannesi hasmelad ciddi bir şey olunca ne oluyor peki
hasmelad Balim12 takipte kalın o halde Ama beni yanlış anlamayın Buraya sorulacak bir soru değil bu Emsali asla yok Çünkü biz o anı yaşamadık O yüzden iç sesinize sorun öyle karar verin
Balim12 hasmelad haklısınız tabi. Belki aynı durumu yaşayan vardır diye sordum. Önce doktorumla görüştüm. Evde takip edin dedi. Ama Gelde anne olarak rahat dur işte.acile gitsem bişey yoksada bakacaklar edecekler tomografi çekilecek boş yere. Çok aşırı bir darbe olsa zaten durmam ama içim durmuyor.kucaklayıp verecekken pat diye çarptı ortadaki ışığa.
hasmelad Balim12 sabaha güzel uyanın inşallah Annelik değişik bir hal İç sesler değişik Geçmiş olsun tekrar Bizleri de haberdar edin
Balim12 hasmelad Birsaripapatyaannesi teşekkür ederim kızlar. İyi bence bişey yok. Kahvaltı yaptık oyun oynuyor. Ama gece uyandırmaya çalıştım uyanmadı. Normalde ufacık sesten uyanan kızım gece ışık açtım,seslendim,dokundum naptıysam uyanmadı. Korktum sabahı bekledim ama şimdi bişeyimiz yok.