Balim12 Kızlar çok tedirginim. Bebeğimin kafasını bu akşam arabada iki defa tavana çarptım. Bıngıldağı denk geldi.içim içimi yiyor uyuyamıyorum. Başına gelen var mı. Bişey olmuşmudur
Balim12 betul97_ cLearQueen glz2 nerminisitan Birsaripapatyaannesi hasmelad ciddi bir şey olunca ne oluyor peki
Balim12 cLearQueen doktoruma sordum acile gidersen tomografi çekerler. Ciddi nir şey yoksa boşuna radyasyona maruz kalmış olur dedi
betul97_ Balim12 Madem doktorunla da konuşmuşsun sakin ol. Bebeğini gözlemlersin bir duruma göre gidersin geçmiş olsun
cLearQueen Balim12 o zamaan sen gozlemle kusma huysuzluk asiri aglama goz kaymasi falan varsa hemen git
Balim12 cLearQueen huysuzluk oldu sadece. Bide gözleri küçüldü kızardı ama uykusuzluktan o diye düşünüyorum
Balim12 nerminisitan doktorlar da bastırıyor kontrol ederken ama. Nebileyim bu çarpma ya. Hani çok şiddetli olmadı fakat çarptı iki kere. Birinde de düz yer değildi işte dediğim gibi
Birsaripapatyaannesi Balim12 2 saat gözlemle bebişini sakın uyutma gündüz gün içinde gözet. Ya da direk acile git tomografi çeksinler için daha rahat etsin
hasmelad Balim12 çok geçmiş olsun Hız derecesi önemli çarpmanın Kızarıklığı Ağlamasının dozu Hepsinden anlarsınız Uyumasın deeler böyle olunca Takip edin tabi bir de Ama hızlı çarptı ise de doktor gerekli
Balim12 hasmelad çok aşırı hızlı değildi. Hani kucaklarken olan bişey. Ağlama dozu da durmayacak bir ağlama değildi. Ama uyudu. Çarptıktan hemen sonra değil ama
hasmelad Balim12 takipte kalın o halde Ama beni yanlış anlamayın Buraya sorulacak bir soru değil bu Emsali asla yok Çünkü biz o anı yaşamadık O yüzden iç sesinize sorun öyle karar verin