ecem34 dün İnternette okudum. Çalışmayan annelere devlet 650 TL veriyor. E devletten başvuru yapılıyor. Aramızda yapan var mı. Bugün bende e devlet şifresi almaya gideceğim
Ankarali ecem34 çalışan annelere 650 TL kreş yardımı yapılıyor. Çalışmayan annelere maalesef süt parası ve doğum yardımı dışında bir şey yok
Makarna_kulak ecem34 sadece çalışmama şartın olması gerekmiyor, sgk ya ödenmiş bi miktar sigortan olması gerekiyor ve bebeğini kreşe göndermen yani kreş şartlarını taşıması gerekiyor diye biliyorum
Gizemabc ecem34 basta İstanbul olmaknuzere yaklasik 10 tane buyuk sehirde cocugu krese giden calisan annelere veriliyor diye biliyorum. Sgkyi arayip sormustum.
Yenidenanne Ben aradım çalışan annelere kreş yardımı olarak veriyolarmis ama internette çalışmayan annelere diye okumuştum yanlış haber sanırım 😞
ecem34 Yenidenanne evet bende bazı yorumları okudum şimdi. Ama bazı anneler almış çözemedim olayı 🤷🏼♀️
ecem34 Songul_hamza Google ye girip resim yükle yazıyorsunuz. Resmî yükleye tıkayıp oradaki formu kopyala buradaki sayfaya yapıştır
ecem34 Denizmelisa hiç bilmiyorum canım ptt den öğrenebilirsin. Çalışan çalışmayan annenlere diyor ama hiç bi bilgim yok
Deletedmom245 Denizmelisa çocuğunuzu kreşe gönderme şartıyla alıyorsunuz 650 tlyi tani o evde dursun biri baksın ben alayım diyemiyorsunz. Bu yardjm anne çalışırken çocuğu kreşe giden annelere verilen bir ücret
Eylul_01 Denizmelisa kreşe anaokula yani milli eğitim başkanlığına bağlı bir yere gitmesi gerekiyor 0-60 ay arasında olması gerekiyor çocuğunuzunda
Bulutbey ecem34 çocuğunuzun kreşe gitmesi gerekiyor yada SGK lı bakıcı çalıştırmak gerekiyor diye biliyorum bende.