Hayır gayet iyi keşke benim kızımda bu düzene alışsa ilk dogdugundan beri ciddi bir uyku sorunumuz var ilj 5 ay günde sadece 4 saat uyuyordu gece de dahil buna 3. Ayda doktor uyku ilacı bile vermişti uykusuzluk gelişimini etkiledigi için üstine kızım kolikti çok zordu o dönemler şuandada en erken 10 da uyuyor ama bebeklerde akşam 7 den sonra büyüme hormonu aktif olurmuş özellikle 7 ve 10 arası uyuması onun için çok iyi bir durum