Kızlar bu 2.postum ama kafamda şüphe kalıyor yani. Kızım sabah 8.30da uyanıyor. Bugün bütün gün dışardaydık ve haliyle yoruldu. Bende 8.30da uyuttum. Gece 1 kere kalkıp uykuya devam ediyor. Böyle olması mı iyi yoksa geç uyutup erken kalkması mı veya geç kalkması mı