huda1903 bebeğim kilolu bı bebek diye bana Dr ameliyathanede göster sıyırdı ama o direk eliyle çekti ben asla öyle yapamam yani cocukta yaptırmaz o orda uyuşuk diye yaptı kolayca. Ertesi gün sağlık ocağına gittim orda ebemiz gösterdi tam pipinin ustundeki yumuşak etine iki taraflı bastırınca derisi geri sıyrılıyor (pipisi biraz dikeliyor hatta siyrilirken) o araya kremi elime almadan direk tüpten doğru dolandirdim bıraktım sonra kantaron yağını da öyle üstüne damlattim bolca. O çeker diye düşündüm ilk gün ağladı çişini yaptıkça arada bir huzursuz oldu. 2.gun Felan rahattik zaten siyirirken de iyilestikce daha kolay oluyor. İlk dikişi 5.gun düşmüştü iki dikişi bayağı bı düşmedi kontrole gittiğimizde de duruyordu Dr mis gibi olmuş iyileşmiş düşer bişi olmaz dedi onlarda düştü sonradan zaten.