huda1903 ben yaptırdım. Gece 4 den sonra beslenmeyi kesin dediler, zorlanır diye düşündüm gündüz ama zorlanmadı emzikle idare ettik oyalandı. Genel anestezi ile yapıyorlar ve 1 yaşından önce yapmıyorlar devlette. İlk gün zordu tabi ama sonrasında daha yumuşak bir süreç oluyor. Krem ve ağrı kesici reçete ettiler, onlarla kolay geçti. Kontrole vs de çağırıyorlar. Çok şükür sorun yaşamadık