mavisss718 uzak şehir ve kızılcık şerbeti izliyorum. Onun dışında black mirror 7. Sezonu izledik eşimle bitirdik, High Potential izledik güzeldi. Her akşam bir bölüm keyifli oldu. Prime’dan çerezlik filmler açarım çok severim izlerim yemek vs yaparken.