FtsCvlk cybex balios s lux kullanıyoruz doğduğundan beri. Bebeğim 16 aylık oldu hala aktif kullanıyoruz. Hafif ve pratik bir araba olduğunu söyleyemem. Ama her gün aktif kullanıyoruz bir sürü seyahate gittik her zeminde tık demeden gidiyor taş gibi bir araba. Genişliği de ideal kızım büyüse de içinde hala çok rahat. İçinde uzun uyku yapabiliyor mesela. Çok memnunum gerçekten.