FtsCvlk Joie Tourist kullanıyorum. Kabin boy çok da memnunum. Sürüş rahatlığı , kolay açılıp kapanışı ve hafifliği sayesinde apartmanda bebek ile tek indirip ,çıkartıyorum. Travel sistem almanızı önermem tek başınıza binalarda inip çıkartmak zor oluyor ve kolayca toplanıp katlanmıyor kaba duruyor. Ablamda travel var memnun degil . Bende iyi ki kabin boy almışım diyorum..