97e evet bende 24 ayar aliyorum bakıyorum üstündeki ayarına kontrol ediyorum mutlaka şuan baktim 4300 olmuş alınır mı sizce bu fiyattan ya bellide olmuyor düşecek diyorlar tersine yükseliyor bu sefer almadığıma pişman olurum yada alıp zarar ederim diye tereddutteyim yoksa bugün almayı düşünüyorum cumartesi günü 4100 tl lerdeydi üşendim gitmedim bugün 4300 lerde