Ben ilk kez düşecek diye duydum geçenlerde, yani önümüzdeki 1-2 ay içerisinde. Kaça kadar çıkacak da sonra düşecek, düştüğünde şimdiki seviyelere mi gelecek yoksa daha da mı düşmüş olacak, orasını bilemiyorum tabi. Şöyle çok yüksek meblağda almayacaksanız beklemek büyük risk bence, altın almaya niyet edildi mi ertelenmemeli diye düşünüyorum. 1 yılın sonunda bile kar ettirecek bir yatırım. Tabi mantıklı olam 24 ayar gr (külçe) veya ata almak. İnternet bankacılığında makas biraz açık; yüksekten alır ucuzdan bozarlar. Biz yatırımımızı fiziki altın olarak tercih ediyoruz.