bendenbirtanedahayok BWL yapayım dedim elma verdim başta çok güzel yedi ama saniyeler içinde boğazında kaldı önce ağladı bir anda nefesi kesildi ve morardı allahtan eşim evdeydi hemen çıkardı ama ambulansı aramış olduk sağolsunlar 3 dakika içinde geldiler hemen kandaki oksijen seviyesine bakıldı iyiymiş şükür ama ömrümden 10 sene gitti resmen. Şimdi çok korkuyorum bişey olur mu aslında biliyorum yapmam gerekeni ama o anda elim ayağım boşaldı çok kötü bir his Allah kimseye yaşatmasın
maybeybi bendenbirtanedahayok benimde oğlum 11 aylık olacak bende veriyorum ama ömrümden ömür gidiyor boğazına kaçınca kendi öğürerek çıkarıyor ama yinede çok korkuyorum çok geçmiş olsun küçükte değilmiş aslında ilk defa mı verdiniz ki? Bir de elmayı nasıl verdiniz
Elvinemine bendenbirtanedahayok oncelikle gecmis olsun canim .sen erken denemiyorsun da amma elma biraz onun için erken benkiz daha11aylik olucak bir tane disi var yeni yeni eline veriyorum .amma ekmek kek Falan eline veriyorum yer .buyuk olani kendisi tupurur cikarir hiyari mesala cok hoslar di etiyle nasil yer anlamiyorum🤣😂bide bakiyorum hiyar yok
winchestera bendenbirtanedahayok elma bence biraz erken olmuş benim kızımın 8 dişi var üstte 4 tane altta 4 tane ama öyle sert şeyleri ben hala vermiyorum çünkü büyük parça da koparabilir tam çiğnemeyi bizim gibi yapamıyorlar nede olsa, riskli olmuş
sananedallama bendenbirtanedahayok Elma için erken olmuş sanki biraz. Daha yumuşak şeylerle deneseydiniz keşke benim fikrimce. Allah korumuş çok geçmiş olsun çok korkmuşsunuzdur 🥺
PeekaBoo_ bendenbirtanedahayok elma için evet biraz erken ya rendeleyip verin ya da biraz buharda haşlayın çok sert olmasın. Kum elması mı ne diyorlar bir cinsi var onu daha rahat yiyorlar ama yine de riske atmayın çok geçmiş olsun.
Mmeelliikkeee bendenbirtanedahayok dişleri elma için yetersiz minik doğranmış muz karpuz olur da elma daha diş ister geçmiş olsun
bendenbirtanedahayok maybeybi ilk defa elmayı kesip verdim kabuksuz 1-2 dilim yedi sonuncusunda bir anda oldu galiba anlamadım hiç kaçmamıştı hep ya yutardı ya çıkartırdı kendi😔 bende pimpirikliyimdir hep dikkat ederim eşim varken güvenip verdim deneyelim diye ama erken galiba daha bilemedim 😔🌸
bendenbirtanedahayok maybeybi ilk defa elmayı kesip verdim kabuksuz 1-2 dilim yedi sonuncusunda bir anda oldu galiba anlamadım hiç kaçmamıştı hep ya yutardı ya çıkartırdı kendi😔 bende pimpirikliyimdir hep dikkat ederim eşim varken güvenip verdim deneyelim diye ama erken galiba daha bilemedim 😔🌸
bendenbirtanedahayok Elvinemine bende salatalık veriyordum ama büyük parça kopartıyor mesela o zaman çıkartıyorum elimle daha tam olarak parçalayamaz diye alerjik bebek olduğu için kek bisküvi tarzı şeyler veremiyorum geçen muz vermiştim yemişti internette elma armut blw için uygun yazınca vereyim dedim ama olacağı vardı heralde :(
bendenbirtanedahayok Elvinemine bende salatalık veriyordum ama büyük parça kopartıyor mesela o zaman çıkartıyorum elimle daha tam olarak parçalayamaz diye alerjik bebek olduğu için kek bisküvi tarzı şeyler veremiyorum geçen muz vermiştim yemişti internette elma armut blw için uygun yazınca vereyim dedim ama olacağı vardı heralde :(
birprensannesi41 bendenbirtanedahayok ben blw yaptırmıyorum hep korkmusumdur ama elma icin erken 1 yaşından sonra belki olabilir
Pinrrr birprensannesi41 bende yaptırmıyorum o stresle uğraşamam şahsen ruh sağlığım müsait değil o korkuys
maygirl bendenbirtanedahayok cok gecmis olsun 22 aylik haken rendeleyip veriyorum desem.yiyor ama yerken knusmaya calisiyor aniden kaçar vs die..rendeleyip verin sonucta katı o sekildede.yada haşlayın.erken sizin icin.
Deletedmom192 bendenbirtanedahayok gecmıs olsun allah esırgesın. Bence elma ıcın erken benım kızım 14aylık daha yenı verıyorum. Hep haslayarak verdım o zamanalrda ne sert ne yumusak olarak bıraktım.
aybars030921 bendenbirtanedahayok geçmiş olsun, bizim doktorumuz o aylarda blw olarak yedirmeme izin vermişti ama elmayı hafif haşla, ne çok sert ne çok yumuşak olsun öyle ver demişti. Ben öyle vermiştim.
Nrkzy bendenbirtanedahayok çok geçmiş olsun elma için bence de erken verecekseniz de cam rendede rendeleyip verin yada meyve süzgecinin içinde de olabilir. 4 yaşındaki oğlum bile elma yerken bazen zorlanıyor minik minik doğruyorum. Tehlikeli bir meyve ayva gibi yerken tıkayabilir tekrardan çok geçmiş olsun
sadecesenmelek Nrkzy minik minik doğramak daha çok boğulma riski oluşturuyor incecik yaprak dilim yapıyorum ben
sadecesenmelek bendenbirtanedahayok oğlum 2 yaşlarındaydı öyle iki defa elmadan morardı çok kötü bir durum uzun bir süre etkisinden çıkamadım bir süre elma vermedim snra araştırdığımda incecik yaprak dilim yapınca daha kolay çiğneyebilir diye okudum şuan 6 yaşında hala elmayı incecik yaprak yaprak kesip veriyorum geçmiş olsun bu arada
hilal139120 Çok geçmiş olsun. Benzer bir durum bende yaşamıştım. Çok zor Rabb’im kimseye yaşatmasın. Bebeğim 10 aylık oldu nerdeyse ama eline bişey vermiyorum henüz sekiz aylıkken önüne bırakmaya başladım yiyeceklerini. Şimdi yumuşak taneli önüne bırakıyorum o şekil yiyor.
Aintyourmama Çok geçmiş olsun Allah bir daha göstermesin ama blw böyle birşey değil iyice araştırıp ogrenmeden denememeli kimse
Deletedmom_216 bendenbirtanedahayok ay Allah korusumus cok gecmis olsun 😔 oglum corba icerken bi kere bizim de basimiza geldi o kadar kotu anlardi ki sizi cok iyi anliuorum. Oglumun kucagimda morarip kipkirmizi hali befessiz hali hala gozumun onunden gitmiyo valla. Rabbim kimseye yasatmasin insallah. Blw yonteminde bebege o kadsr sert aeyler vermeyin. Kolay isirip koparabilcegi sekidle vermeyin. Ben butun sekilde iyice yikayip veriyorum eline disleri ile isirma degil de siyirma yaparak yiyebiliyo. Bebeginiz bu sekilde yiyemesse rendeleyip kendiniz yedirin. Oglum suan 11 bucuk aylik yaklasik 2 aydir bu sekilde veriyorum elmayi ve bayiliyo. Ustte 4 rane altta 2 tabe disi var ama isirmak yerine siyiriyo disleriyle bide oyle deneyin ama yaninizda bulunun mutlaka her bebek bir degil sonucta tekrar gecmis olsun insallah bida yasamassiniz, yasamayiz.. 🤲🏻
Kitsu Çok geçmiş olsun. Burda buna benzer bir post görüp online ilkyardım eğitimlerini izlemiştim. Siz atlatmissiniz ama benim gibi aklına gelmeyen anneye örnek olur. İyi ki paylaşmassiniz