efnan-bebe34 alexab aptamil sma golden bebelac gold bebevit hepsimi aldım denedim asla içmiyor kıyamet koparıyor ağlayarak yada şırıngayla denedim hemen geri atıyor mama bilmiyorum yaa umudum mamadan bitiyor gibi üç ay daha hızlı keşke geçse
alexab efnan-bebe34 sizin bu söylediğiniz mamalarıj hepsi inek sütü bazlı ve piyasa maması yalnız. Bu nedenle golden goat deneyin dedim inek değil keçi sütü. Ben doğduğundan beri kızıma onu kullanıyorum. Hiç dediğiniz mamaları almadım bir kaç defa sma optipro almak zorunda kaldım.
kubraerol efnan-bebe34 benim kızım geriden geliyor sen yolun başındasın ben 21 aydır çekiyorum seni çok iyi anlarım ama daha küçük migdesini genişledikçe yer inşallah
456PlayerEsra Konudan bağımsız ama sizin bi ev sorununuz vardı n’aptınız? Kv evi satmaya çalışıyordu falan
efnan-bebe34 456PlayerEsra sattı abla bize arabamı sattım altınlarımı sattım kalanı verdim 1 trilyon Allaha havale ettim
efnan-bebe34 456PlayerEsra ama daha görüşmeyeceğimi çocuklarımı da artık görmeyeceğini söyledim paranın yerine gelir ama saygının sevginin yerine sanmıyorum