Kızlar yaa benim bebeğim mamayı kabul etmiyor hiçbirini hemen hemen hepsini aldık denedik, sütüm yok denecek kadar az 40ı na kadar hep ağladı uyumadı uyumadığı için biter bitmez cicibeye başlamak zorunda kaldım, (doktora da danıştım) başka çarem yoktu sizce +4 pürelere başlamalı mıyım ne yapacağım bilmiyorum burada birinde gördüm elma armut püresi yazmıştı çaresiz şekilde ne yapacağımı soruyorum