Deletedmom_289 ben ilk defa gittim açıkçası o yüzden net bir şey diyemeyeceğim. Ultrason kağıdı vermemesi, ekranda göstermemesi tuhafıma gitti. Belki tüm doktorlar böyledir bilmiyorum ama 🤷♀️ belki de daha küçük olduğu için (7 haftalık) bir şey demedi bir şey göstermedi 🤷♀️🤷♀️ bir daha gider miyim onu da bilmiyorum. Doktor olarak değil devlet hastanesi olarak memnun değilim.