kelebegiminannesiyim ben de bir kere gittim, herkes git bir kere muayene ol hamile kaydın açılsın orada da dediler diye muayene oldum, doktor yüzüme dahi bakmadı, üzerinde önlük bile yoktu aman aman yani bir daha düşürmesin Allah oralara ekran desen ekran değil gösterse ne olur bir şey görünmüyor, 2 dk baktı ve çıktım