elaannes şu an 3.5 aylığız ve aynılarını yaşıyorum uyanıkken sadece kucak meme reddi var tazyikli geliyor kızıyor meme boş oluyor emmiyor sadece meme dolu olacak ama tazyik olmayacak oda olmuyor çok aç olunca da ağlama krizi biberon bile almıyor. Uyku saati gelince ödüm kopuyor kucagimda sallayarak uyuyor sadece ama öyle ağlıyor öyle direniyor ki geceleri de fix 5-6 kere kalkıyoruz sebepsiz birden büyük ağlama krizleri. Geçen hafta hasta olmuştuk oka bağlıyordum atak mıymış yani sevineyim mi üzüleyim mi 😭😭