[silindi] myavocado tavuk, yumurta, jersey süt, peynir ve süt ürünleri falan da var sanırım. Henüz almadım kalitesini bilmiyorum ama bir denemek istiyorum.
BuzluKahve myavocado iki çocuğumun da doktorları güvenilir olmadıkça tavuk verme dedi. Ben sadece organik sertifikası olanlardan alıyorum. (Orvital) Onu da yemiyor zaten suyuna çorba pilav yapıyorum tavuğunu ben yiyorum😃
ayisit BuzluKahve organik demedim zaten onun için güvenilir marka dedim. Organik için ibare bulunması gerekli dedim. Bolez helal ve tavuk besinleri doğal antibiyotiksiz.
ZeydsMom myavocado benimki yalniz tavugun gogus kismini seviyor onunla kofte yaparim ya nuggets falan oyle yerdi hala da oyle devam ediyor. But falan kismindanda kaynatip kemiginden ayirip patates puresiyle karistirip minik kofteler yapiyorum mesela seviyor .
myavocado momas ay çok teşekkür ederim, ben fileye hiç gitmedim, zaten aklımdaydı birkaç ürünü çok övülüyor diye, bakayım 🙏🏻
tugces09 myavocado benim kızım da 8 aylık ben tavuğa pek güvenemiyorum açıkçası yaa. Kendim sağlık memuruyum. Bı yerde gıda zehirlenmesi olsa suçlu kesinlikle tavuk çıkıyor 😞 balık verdim ben, kıyma ve kırmızı et verme taraftarıyım açıkçası
myavocado tugces09 balık ne zaman kaç aylıkken hangi balık veridniz, 8-9 ay demişti doktoru henüz başlamadım balığa
tugces09 myavocado bu hafta verdim tam 8 aylık. Sardalya verdim ben. Genelde yüzey balıkları tercih edin diyorlar. Küçük küçük elimle bölerek yedirdim
myavocado tugces09 sardalya yumuşacık oluyor zaten çok da yağlı ve besleyici bir balık, ben de deneyeyim 8 aya bir kaç gün kaldı 🫠
tugces09 myavocado evet bende onu o yüzden seçtim bebeğim de sevdi gibi 🥰 inşallah sizin bebişte sever 🙏🏻
dayes myavocado eşimin arkadaşı ve akrabaları köyde yaşıyor, genelde onlardan toplu alıp kesip dolaba atıyorduk. Ama elbette iki yıl boyunca market tavuğu yemedi diyemem :') bir iki kere yedi