Kızlar merhaba, oğlum 8 aylık oldu, henüz hiç dişi çıkmadığı için ek gıda dönemi biraz zorluyor, sürekli püre vermiyorum, pütürlü gıdaları rahatlıkla yiyor. Ben kuzu kıyma ve kemik suyu vermeye başladım, 6,5 aylık iken bunları düzenli veriyorum ama hiç tavuk vermedim henüz. Açıkçası market tavuğu vermek çok içime sinmiyor, organik arayışındayım. Tavuğu veriyor musunuz nasıl veriyorsunuz 7-8 aylık bebişlere, sadece suyunu mu kullanıyorsunu, tarifleriniz varsa paylaşırsanız çok sevinirim 😊🌸