aysayss aynı durum bizde de var sürekli yüzü kızarık. Sürekli yüzünü sivilce basıyor. Ben alerji doktoruna götürüyorum. Bebeğimin gelişimide iyi olduğu için 4. Ayda ek gıdaya başlattı. Alerjik bebeklerin tadım süresi uzun oluyor herşeyi 3 gün kuralı istiyorlar. Ne kadar erken o kdr alerjiyi aşarız dedi. 4. Ayda başlamamızın sebebi oturuyor ve kemik gelişimi iyi olduğu için