aysayss benim oğlumun da yüzü atopikti. Cildi çok kuru doğduğundan beri ama doktorum beşinci ayda başlattı ek gıdaya. Hatta yüzdekiler masum dedi. Bebeklerde olabiliyor iki yaşına kadar geriler dedi. Bir alerjisi var gibi ama bu süt mü çevresel mi bilemeyiz dedi. Özetle yüzdeki atopi ek gıda için masum bir şeymiş. Şuan 8 aylık ve yüzü geçti diyebilirim. Biz önce nötr gıdalarla başladık patates havuç gib, şimdi ise her gün yoğurt veriyorum ama gayet iyi. Sizin doktor çok garipmiş.