ceren_9723 evet 1 yas. Yaşına girer girmez ertesi gün hastalandı enfeksiyon kaptı ilaçlar iğne serum vs derken tam 1 ayi geçti iyileşmesi, 1-2 hafta kadar tan toparladı dedik şimdi yine hasta diş mi kabilzik mi yine enfeksiyon mu bilmiyorum 🤷🏻♀️ gece çok kivraniyo ne memede ne sallamayla uyumuyor gündüz de huysuz ama gece aşırı kötü oluyor.
Zaten doktor da dedi aşı şimdi kalsın sorun olmuyor demek ki ☹️