tultanhanim ceren_9723 kızım hasta olmuştu yaklaşık 2 hafta sonra yapıldı. Aile hekimi hemşire iyice düzelsin kendini toplasın demişti. Geç yapılması sorun olmuyor. Bağışıklığı güçlensin öyle yaptırın.
neslihanada 1 yaş aşısını 1 hafta geç yaptırdım hasta oldu dedim iyiki getirmemişiniz yapmaya dedi hemşirede sorun olmuyor
ceren_9723 tultanhanim en son salı günü denildi inşallah iyileşir o zamana şehir dışındayım yaptıramadım
tultanhanim ceren_9723 hasta olduğunu söylediniz ve belli bir zaman mı söylediler size? Ne kadar gecikti ki?
ceren_9723 tultanhanim şehir dışındaydım son gün 22si dediler 21 inde yaptiririz dedim hasta oldu çocuk naocaz bakalm
tultanhanim ceren_9723 tekrar görüşün. Bir ayarlama yapaiılır yine. En olmadı sonrasında aşıyı kendiniz temin edip devlette çocuk doktoruna randevu alıp aşı odasında yaptırırsınız
tultanhanim ceren_9723 belli bir aşı takvimi var. Ve bildiğim kadarıyla asm sağlık bakanlığına bildiğim vermek zorunda. Bilirsiniz aşı karşıtları da çok fazla. Yani çok değişkenli durum. Vaktinde biran evvel yapmak isterler
yaraliceylanim tultanhanim ya bence kontrolde gördükten sonra birşey olmaz benim kızımda 6 aylıktı götürdüm hastaydı yapmadı aradı hasta dedim yine erteledik hastalık devam etti erteledik derken tam 1 ay sonra 7 aylıkken 6. Ay aşısını yaptırdık 😶