limonbebek doktorunuzun iyi olmasına çok sevindim çünkü bu süreçte ve sonrasında doktor çok onemli, takip sürecindede çok önemli. rabbim sizlere bağışlasın yiğeninizi karşısına hep güzellikler çıkarsın çok mutlu ,sağlıklı, uzun seneleri olsun sizlerle birlikte insallah☺️💕🌸