limonbebek bir tanıdığın kızında 6 yaşında beyin tümörü oldu. Baş ağrısı vardı, ilk şikayetinde Mr çekildi, hipofizde glioma tanısı konuldu. Ameliyat edilmiyor, kemoterapi, radyoterapile tedavi gördü, palyatif sürece girdi. Amerika’ya götürmek için uğraşıyorlar.
Geçmiş olsun. ❤️🩹