Hanımlar 2defa kalçasına bakıldı bebeğimin en son 3 aylık normaldi. Ama o kadar gazlı ki gaz masajı çok yaptık. Korkuyorum o yüzden. Sonradan sıkıntı çıkma ihtimali oluyor mu ? Yeğenlerim yaşadı bu süreci. Zordu miniciklerdi çok zorlandılar. Allah yardımcınız olsun z korktuğum için sormak istedim sizlere