aaydingulsahh ya dereceleri hatırlamıyorum ama işte bundan bir ay önce hatta bir buçuk ay önce götürdüğümüzde işte sağ kalçasında daralma var dedi çift bez taktı diye bir ay sonra kontrole getir dedi Bir ay sonra kontrole götürdük açıları tam düzelmemiş dedi ortopediye götür dedi ortopedi de sağ kalçası gelişimi geriden geliyor dedi pavlik bandajı verdi işte kaç gündür onu kullanıyorum sizin dediğiniz gibi sürekli ağlıyor zaten içinde bir ay sonra kontrol var bilmiyorum ne yapacağım