ayazlianne canım geçmiş olsun. Sık sık alkollu pamuk koy hem ağrısını azaltır hem de şişiliği iner. Biraz ağrı yapabilir birkaç güne geçer.. Bebeklerin damarı hassas olduğu için uzun süre dayanmaz. Eğer damar dışına çıktıysa 10 dakikaya kalmaz hemen şişer orası sen dikkatli gözlemle. Tabi hemşireninde bunu fark etmiş olması lazımdı. .(birde o kolunu kalbinden yukarda tutabilirsin. Altına yastık koyabilirsin. Daha çabuk iner şişlik. Tabi bebeğin kaç aylık durur mu bilemiyorum.) Tekrar geçmiş olsun. 🌸💕