ayazlianne benimde kolum sismisti serumdan damar yolu cikartildiktan sonra o bolgeye masaj yapa yapa icini bosaltmistim sıvı cıktıkca alkollu pamukla sil damaryolunu actiklari yere dogru indirmeye calis icteki sıvıyı cok gecmis olsu bisey olmaz Allahin izniylede sag salim donersiniz evinize