Ogulluana pazartesi günü kan verdik periferik yayma baktılar sonuç için gittiğimizde doktorumuz lösemi şüphesi kalktı dedi trombosit değeri iyi crp iyi fakat yine bir kaç değerde değişiklikler var cuma günü tekrar kan verin konuşalım dedi ağlamaya başladım doktorun yanında lösemi şüphesi kalktı dediği andan itibaren vücudum saldı kendini sanki tedirgin olmayın yok şuanda öyle bir durum ama bulmamız lazım takip etmemiz lazım dedi dalak kontrolü yaptı lenflerine baktı yine ateş durumu da daha iyi dedi ateş çizelgesi tutmustum cuma tekrar kan vericez tam anlamıyla tanı teşhis koyup reçete yazdığı an rahatlıycam sanırım 🥹🤲🏼