Kızlar internettte araştırma yapınca moralim çok bozuldu.
Kızımda wbc ve lym yüksek çıktı kan tahlilinde.
Wbc en yüksek 11 olması gerekirken bizimki 11,61
Lym en yüksek 4 olması gerekirken bizim 8,6
Nötrofilimizde ayrıca çok düşük.
Geçen hafta cumartesi kontrolünde hiçbirşeyi yok dendi.
Sonrasında bir kan tahlili yaptık ve bazı değerleri yukarıdaki gibi çıktı.
Çok şaşırdım tahlil verdikten birkaç gün sonra kızım ateşlendi.
Tekrardan muayene oldu ve iki kulağıda kızarık dedi doktor. Ateş düşerse antibiyotik kullanmana gerek yok takip et dedi. Ateşimiz 2 günde kendiliğinden düşünce bende antibiyotik kullanmadım. Şimdi iştahı yok ve biraz huzursuz.
Bizim aylardır kansızlığımız var hgb değerimiz düşük.
En düşük 11 olması gerekirken bizim o kadar ilaç kullanmamamıza rağmen 10,9 da kalmış hala.
Doktoruma sorduğumda hastalık zamanları nötrofil düşer hgb değeride bununla beraber düşer dedi.
Pek tatmin olamıyorum çünkü
Wbc ve lym nin yüksek olması beni endişelendiriyor.
Burun kanamamız hiç olmadı.
Dizlerinde bazen morluklar görürüm ancak emeklediği için bir yerlere vuruyor biliyorum 1-2 tane oluyor.
Gece kafamız çok terler. (Diş dönemi)
Enfeksiyon sık geçiririz özellikle 2 kez idrar yolu oldu.
Ateşlenmeye müsait bir bebek ( nötrofil düşüklüğünden olabilir)
14 aylık 10.700 gr 79 cm boy gelişimi iyi bu ay 300 gram almış.