gunes716_ salihayusufali gerçekten mükemmel bir çekim kalitesi var maşallah iPhone miydi kullandgnz galiba iPhone Alicam
gunes716_ efeninannesi4207 merhaba bende 13kullanıyorum evt güzel ama abartılacak kadar değil 5senedir sadece resmi kullanıp duruyorum sıkıldım