zgrgmz kubusss ben hamile kaldiğimda ilk testım benımde böyle bellı belırsız silik çıkmıştı ve kan verınce hamilelik olduğunu ögrenmiştik çok şükür şimdi 2,5 aylık bır kızım var Sanırım sende hamilesin hayırlısı olsun inşallah.
melikemihram kubusss Benim testim aynı bu şekildeydi betam 22 çıkmıştı.Şimdi 4 aylık bebeğim var🙈Reglime 5 gün vardı 🥰