dilan2431 melisa9 emzik büyük avantaj ya benim bebeğim emmedi hiç emen çocuklara hayran hayran bakarım çokta sevimli geliyor bana 😂 uyku eğitimini kendinizde verebilirsiniz aman önceden o mu vardı annem bizi 9 da yatırır 9 da kalkarmışız
moryazma melisa9 Rüya öğünü yapmayı deneyin hep aynı saatte uyanıyorsa . Ama acıkıyordur bence küçük daha
tulaylay melisa9 uyanınca beslenerek uyuyor sanırım. Aslında emerek uyuyan bebek gibi mama içerek uyuyor gibi geldi bana