melisa9 uyku eğitimini biraz gereksiz buluyorum. Şimdi bu dediğime karşı fikirle gelen illa olacaktır ama kızım 4.ayına kadar gazlı bir bebekti 1 yaşına kadar da yarım saatte bir uyanırdı sürekli meme isterdi kolikti düşünün ona rağmen uylu eğitimi almayı düşünmedim. Çünkü bebek bu ne kadar birşeye alıştırırsan alıştır bebek. Hasta olur, atak olur rutini bozulur verdiğin para çöp zamanla herşey rayına oturuyor 12.ayda kendi kendime düzene sokup birşeyleri kendime zaman ayırabilecek başladım şuan 28 aylık kızım saati gelince tuvaletini yapar suyunu içer ayıcığını alıp yatağına gider örtüsünü örter döner arkasını uyur.
Emzikte bir alışkanlık destekli uyuyor memede uyumada ayakta sallamada ama yavaş yavaş o destekler gidiyor bence iyi 🌸